Referat styremøte 15. juni 2018

Tilstede: Camilla Sørbye, Linda Solheim, Gro Heidi Råmunddal, Maria Granly Meldalen Øyvind Bråten var forhindret fra å delta. Referent: Maria Granly Meldalen   Styret konstituerte seg   Leder: Camilla Sørbye Nestleder: Linda Solheim Sekretær: Maria Granly Meldalen Kasserer: Gro Heidi Råmunddal Nettansvarlig: Øyvind Bråten   Vararepresentanter: Jannicke Røgler Birgithe Schumann-Olsen Håkon Knappen (ny, valgt for … Fortsett å lese Referat styremøte 15. juni 2018

Studietur 6. september 2018

Avreise klokken 09:00 fra Drammen busstasjon. Påmelding til anette.vatnebryn@bfk.no innen 28. august 2018. Deltakeravgift 250,- kroner. Turen er et samarbeidsprosjekt mellom Buskerud fylkesbibliotek og Norsk bibliotekforening, Buskerud. Program: Studietur 2018

Referat fra årsmøtet NBF Buskerud

Referat fra årsmøtet NBF Buskerud Quality Grand Hotell Kongsberg onsdag 2. mai 2018 Tilstede: 13 personer. Åpning og konstituering Camilla Sørbye ønsket velkommen Valg av møteleder: Camilla Sørbye Valg av referent: Astrid Bonilla Godkjenning av innkalling og dagsorden Godkjent. Styrets beretning Camilla Sørbye presenterte årsberetningen for 2017/18. Leder i NBF Buskerud fikk berømmelse for kronikkene … Fortsett å lese Referat fra årsmøtet NBF Buskerud

Årsmøte 2018

Tid: Onsdag 2. mai 2018 kl. 18.00-19.00 Sted: Quality Grand Hotel Kongsberg   Før årsmøtet formelt sett starter, inviterer vi til en faglig diskusjon om hvilke aktiviteter NBF Buskerud bør prioritere framover. Diskusjonen tar utgangspunkt i svarene fra medlemsundersøkelsen, som blir presentert på Bibliotekdagene 2. mai og deles ut på møtet. Målet er å få … Fortsett å lese Årsmøte 2018

Referat fra styremøte i NBF Buskerud 17. april 2018

Referat fra styremøte i NBF Buskerud 17. april 2018 kl. 11. Tilstede: Camilla Sørbye, Øyvind Bråten, Gro Heidi Råmunddal, Birgithe Schumann-Olsen, Heidi Hovemoen (fadder fra NBF sentralt) og Astrid Bonilla Kort om Bibliotekprisen   Camilla informerte om juryarbeid og utdeling av Bibliotekprisen 2017.   Henvendelser fra medlemmene   Det har kommet inn tre henvendelser fra medlemmer: … Fortsett å lese Referat fra styremøte i NBF Buskerud 17. april 2018

Årsmøte 2018

Velkommen til årsmøte i Norsk Bibliotekforening, avdeling Buskerud Tid: Onsdag 2. mai 2018 kl. 18.00-19.00 Sted: Quality Grand Hotel Kongsberg Foreløpig dagsorden 1. Åpning og konstituering 2. Godkjenning av innkalling og dagsorden 3. Styrets beretning 4. Revidert regnskap 5. Virkeplan/handlingsplan 6. Budsjettforslag 7. Innkomne forslag 8. Valg Har du forslag til saker? Send en epost … Fortsett å lese Årsmøte 2018

To vinnere av Bibliotekprisen Buskerud!

Prises for gode leseropplevelser   Iherdig innsats for gode leseropplevelser er begrunnelsen for at Britt Kroken Kjenes og Stig Elvis Furset får Bibliotekprisen i Buskerud i dag. Kjenes jobber i Drammensbiblioteket, mens Furset er ansatt i Buskerud fylkesbibliotek, blant annet med ansvar for litteraturtilbudet i Den kulturelle skolesekken.   De to vinnerne har banet … Fortsett å lese To vinnere av Bibliotekprisen Buskerud!

Nytt debattinnlegg i Laagendalsposten

Camilla Sørbye har skrevet et nytt debattinnlegg i Laagendalsposten om hvordan ildsjeler får gråstein til å skinne! Les hele innlegget på nett.