Referat fra e-styremøte i NBF Buskerud 22/4/2020

Teams, 22.04.2020 Tilstede: Håkon Knappen, Maria B. Meldalen, Øyvind Bråten, Heidi Råmunddal og Linda Solheim (referent) Årsmøtet. Håkon sender ut melding om utsettelse. Vi diskuterte om vi skulle avholde dette til høsten (om mulig) eller digitalt. Stemningen for digital avvikling, og at vi kan få til dette tidlig i juni. Håkon hører med de andre … Fortsett å lese Referat fra e-styremøte i NBF Buskerud 22/4/2020

Referat styremøte 13.02.2020

Tilstede: Øyvind Bråten, Håkon Knappen, Maria B. Meldalen, Gro Heidi Råmundal Referent: Maria B. Meldalen Årsmøte Vi håper å legge årsmøtet til bibliotekdagene i Viken 21.-22. april Håkon sjekker mulighetene for å komme inn i programmet der En annen mulig dato er 17. april Før årsmøtet må vi skrive årsrapport Håkon ser på det Vi … Fortsett å lese Referat styremøte 13.02.2020

Referat fra styremøte i NBF Buskerud 19/11/2019

Referat fra styremøte i NBF Buskerud Modum, 19.11.2019 Tilstede: Håkon Knappen, Gro Heidi Råmunddal, Øyvind Bråten, Maria Meldalen og Linda Solheim (referent) Referatet fra forrige møte. Dette ble godkjent uten kommentarer Vi fikk utdelt søknadene på de seks som har blitt nominert. Vi leser og tenker på hjemmebane, og gir Håkon en prioritert liste med … Fortsett å lese Referat fra styremøte i NBF Buskerud 19/11/2019

Referat fra styremøte i NBF Buskerud 21/10/2019

Mjøndalen bibliotek, 21.10.2019 Tilstede: Håkon Knappen, Maria B. Meldalen, Øyvind Bråten og Linda Solheim (referent) Referat fra forrige møte Referatet ble godkjent uten innsigelser Bibliotekpris Håkon har kontaktet NBF sentralt for å få oppdaterte medlemslister. Han flikker litt på invitasjonen fra i fjor, og sender ut til medlemmene på e-post. Maria legger ut på facebooksiden. … Fortsett å lese Referat fra styremøte i NBF Buskerud 21/10/2019

Referat fra styremøte i NBF Buskerud 23/9/2019

Slemmestad bibliotek, 23.9.2019 Tilstede: Håkon Knappen, Maria B. Meldalen, Øyvind Bråten (via link) og Linda Solheim (referent) Konstituering av styret Dette ble bare delvis gjort på sist møte da Håkon ble valgt til ny leder. Nytt fra dette møtet av er at Linda og Maria bytter funksjoner, så Maria er heretter nestleder og Linda sekretær. … Fortsett å lese Referat fra styremøte i NBF Buskerud 23/9/2019

Referat fra styremøte i NBF Buskerud

Drammensbiblioteket, 12.8.2019 Tilstede: Håkon Knappen, Gro Heidi Råmunddal, Øyvind Bråten (via link) og Linda Solheim (referent) Årsmøtereferatet. Øyvind hadde ikke fått dette, og Linda lover å sende ham det så det kan bli lagt ut på nettet. Ifølge årsmøtereferatet, skal det nye styret konstituere seg selv. Håkon Knappen har sagt seg villig til å være … Fortsett å lese Referat fra styremøte i NBF Buskerud

Referat fra årsmøtet NBF Buskerud

Referat fra årsmøtet NBF Buskerud Color Line Larvik-Hirtshals søndag 7. april 2019 Tilstede: 27 personer. 1. Åpning og konstituering Leder av NBF Buskerud, Camilla Sørbye, ønsket velkommen. Valg av møteleder: Camilla Sørbye Valg av referent: Linda Solheim 2. Godkjenning av innkalling og dagsorden Godkjent. 3. Styrets beretning Camilla Sørbye presenterte årsberetningen for 2018/19.Hun trakk spesielt … Fortsett å lese Referat fra årsmøtet NBF Buskerud

Referat fra styremøte i NBF Buskerud 22.02.2019

Tilstede: Camilla Sørbye, Gro Heidi Råmunddal, Øyvind Bråten, Linda Solheim, Maria Granly Meldalen Referent: Maria Granly Meldalen Bibliotekprisen i Buskerud for 2018 Prisen ble tildelt Elisabeth Bergstrøm (biblioteksjef på Kongsberg), og ble delt ut på Kulturkonferansen i Kongsberg. I ettertid har Elisabeth Bergstrøm fått anerkjennelse fra kommunestyret i Kongsberg, og saken har blitt omtalt i … Fortsett å lese Referat fra styremøte i NBF Buskerud 22.02.2019

Referat fra styremøte i NBF Buskerud 18. januar 2019

REFERAT FRA STYREMØTE I NBF BUSKERUD 18.01.2019 Tilstede: Camilla Sørbye, Gro Heidi Råmunddal, Øyvind Bråten, Maria Granly Meldalen Referent: Maria Granly Meldalen   Felles epostadresse og personvern Felles epost er satt opp. Adressen er kontaktnbfbuskerud(at)gmail.com. Denne er fin å bruke hvis vi ikke ønsker å sende epost fra jobb- eller privatepost, på grunn av personvern. … Fortsett å lese Referat fra styremøte i NBF Buskerud 18. januar 2019