Referat fra styremøte i NBF Buskerud 18. januar 2019

REFERAT FRA STYREMØTE I NBF BUSKERUD 18.01.2019 Tilstede: Camilla Sørbye, Gro Heidi Råmunddal, Øyvind Bråten, Maria Granly Meldalen Referent: Maria Granly Meldalen   Felles epostadresse og personvern Felles epost er satt opp. Adressen er kontaktnbfbuskerud(at)gmail.com. Denne er fin å bruke hvis vi ikke ønsker å sende epost fra jobb- eller privatepost, på grunn av personvern. … Fortsett å lese Referat fra styremøte i NBF Buskerud 18. januar 2019

Vinner av Bibliotekprisen i Buskerud 2018

Bibliotekprisen i Buskerud 2018 Norsk bibliotekforening er en interesseorganisasjon for bibliotek og folk som er opptatt av bibliotek. Vi jobber med å styrke bibliotekenes posisjon i samfunnet og å fremme bibliotekenes interesser. På bakgrunn av dette deler vi hvert år ut Bibliotekprisen i Buskerud. Den går til en person, institusjon eller organisasjon som har utviklet, … Fortsett å lese Vinner av Bibliotekprisen i Buskerud 2018

Hvem bør få Bibliotekprisen i Buskerud 2018?

vert år deler Norsk bibliotekforening, avd. Buskerud ut Bibliotekprisen i Buskerud til en person, institusjon eller organisasjon som har utviklet, synliggjort eller på annen måte fremmet bibliotekene og deres arbeid på en spesielt god måte. Kjenner du til noen som fortjener denne oppmerksomheten i år? Da vil vi gjerne ha forslaget ditt, med en solid begrunnelse (ikke alle jurymedlemmene jobber … Fortsett å lese Hvem bør få Bibliotekprisen i Buskerud 2018?

Høringssvar Ringerike kommune handlingsprogram

Norsk bibliotekforening avd. Buskerud og Bibliotekarforbundet har gått sammen om en felles høringsuttalelse til Ringerike kommunes handlingsprogram 2019-2022.

Referat styremøte 22. oktober 2018

Tilstede: Camilla Sørbye, Linda Solheim, Gro Heidi Råmunddal, Øyvind Bråten, Maria Granly Meldalen Referent: Maria Granly Meldalen   Studietur 6. september – evaluering   I evaluering fra studieturen kom det blant annet fram ønsker om mer tid og informasjon om Nasjonalbiblioteket. Kanskje vi tar en tur til til Nasjonalbiblioteket, med mer tid der, eller vi … Fortsett å lese Referat styremøte 22. oktober 2018

Referat styremøte 21. august 2018

REFERAT FRA STYREMØTE I NBF BUSKERUD 21.08.2018 Tilstede: Camilla Sørbye, Linda Solheim, Gro Heidi Råmunddal, Maria Granly Meldalen Øyvind Bråten var forhindret fra å delta. Referent: Maria Granly Meldalen Studietur 6. september Vi ønsker å ha fokus på hva man kan overføre av erfaringer til sitt eget bibliotek. Vi vil spørre deltakerne underveis/ i etterkant … Fortsett å lese Referat styremøte 21. august 2018